respondere. Ò veduto de la vostra buona voluntà. Non ò niente de nuovo.
Sono stato fino a qui, che no mi sono de
infirmità de lo
tengo essere libero e cossì tuti li autri de la mia masnata, Idio lodato.
Dite ne la vostra letera che per li vostri factori ni per mie no ve abiano avisato
de la questione; per che, quanto io, me credea che per eli avissato voi ne fossi,
e pertanto non è scripto, e l'avisamento è questo: eli non àno briga dato, e, no
defeissa.
A lo fato de le nostre
pertanto de lo passato no ve ne scripveroe noma in poghe parole. In questa
misera
l'autro, e metono mano a derobare. Credo che da jorni XXXXII in qua morto
ne sia stato più de centocinquanta e a la jornata se ne va ocidando; e credo
se tornerà a fare peiho ca daprima, e cossì Domenedio meterà a secucione la
sua jastema data contra li genovexi e contra la
velificherasse quelo che dixe: bone regnum indevissum per se ipsum
desolabitur, etc
meis. E questo avene perzò che niuno de suo male fare e che à fato no se vole
pentire et dirne sua colpa, anti voihono stare ostinati ne' pecati loro, e perzò
dixe l'autro: et in pecatis vestri moriemini. Unde, concludendo, mi no vego
niuno modo de sarvacione a questa tera salvo doi. Il primo migiore serebe che
ogni persona se chiamasse pentito de ogni suo malfare contra Idio e dixesseno
la loro colpa, e cossì fazando in effecto Domenedio revocherebe la sua
jastema, perzò che elo vole la salvacione et la vita de l'uomo e no la
destrucione ne la morte. La seconda si è che vegnisse
questi genovexi con tanta possanza, che elo podesse per via de grande, aspra
raxone et justixia punire ogni grande e picolo malfatore, perzò che
destructa et disfata per mancamento de raxone et justixia. Donchena convene
che raxone et justixia la adriza, autramenti e' me fazo beffe de nissuna
Noi semo fino a qui senza niuno retore, e stati semo senza jorni XXXXV, benchè
posamo dire
morto o derobato àsene lo dano; guardise chi s'à a guardar. Mi concludo chiaro:
no fazando tosto l'uno de' doi modi de sopra, che la jastema de Dio fie menata
verà meno lo celo e la tera che vegna meno l'autre cosse dicie per lui et de le
quale fa mencione ne' soi
queli, li quai vorebono che raxone et justixia sia et vivere de loro afano et
Per
Questa letera con questa ligata e che va a
qurare che elo l'abia.
Facta in